سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
اس دی ان sdn
 
 
هر که به آنچه می داند عمل کند، خداوند دانش آنچه را نمی داند به او ارزانی می دارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله] 
»» دیدار پرشور هزاران نفر از پرستاران، معلمان و کارگران سراسر کشور

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از پرستاران، معلمان و کارگران سراسر کشور، این سه قشر را، مهمترین و تأثیرگذارترین قشرهای جامعه خواندند و با تبیین نقش بی نظیر و تعیین کننده ملت در «انتخاب مسئولان مختلف و عرصه مدیریتی کشور» افزودند: برغم تلاش دشمن برای خدشه دار جلوه دادن انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، ملت بزرگ ایران، با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین کند.
ایشان با یادآوری انتخابات نمایشی و فرمایشی حکومتهای وابست? قبل از انقلاب افزودند: پادشاهان مستبد قاجار و پهلوی ، کشور را مِلک خود و ملت را رعیت خود می دانستند و در غیاب حضور مردم هرآنچه دستگاه قدرت اراده می کرد از صندوقهای رأی درمی آمد اما انقلاب اسلامی، ورق را بکلی برگرداند و «مردم» را روی کار آورد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به نقش تعیین کننده رأی و اراده مردم در قانون اساسی برای انتخاب مستقیم یا غیرمستقیم همه مسئولان کشور خاطرنشان کردند: این روند در تمامی سی سال اخیر با قوت و قدرت ادامه یافته اما دشمنانی که منافع نامشروع آنان در ایران قطع شده است، با نادیده گرفتن یا انکار پدیده مبارک و با ارزش حضور مردم در مدیریت کشور، همواره تلاش کرده اند به انتخابات ایران خدشه وارد کنند.
حضرت آیت الله خامنه ای، انتخابات در ایران را در مقایسه با کشورهای مدعی دمکراسی، آزادتر و پرشورتر دانستند و افزودند: با حضور پرانگیزه مردم، همواره انتخاباتی سالم، متقن و خوبی در ایران برگزار شده اما متأسفانه برخی دوستان
بی¬انصاف و کسانی که جزو ملت هستند و توقع دارند مردم به آنها توجه کنند، با ناسپاسی، علیه ملت حرف می زنند و با تکرار حرف دروغ دشمن، سلامت انتخابات را  زیرسئوال می برند.
رهبر انقلاب اسلامی سلامت همه انتخابات گذشته را نتیجه زحمات مسئولان و ملت برشمردند و افزودند: در یکی دو انتخابات، شبهاتی برای عده ای پیش آمده بود اما تحقیق و بررسیِ دقیق نشان داد که خدشه ای به آن انتخابات هم وارد نیست.
 حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری نتایج برخی انتخابات گذشته یادآوری کردند: مکرر اتفاق افتاده است که نتیجه انتخابات به ضرر جناحی که روی کار بوده تمام شده است، پس چگونه ممکن است کسی انتخابات در ایران را زیر سئوال ببرد.
رهبر انقلاب اسلامی در جمعبندی این بخش از سخنانشان تأکید کردند: انشاءالله همه ملت ایران، به کوری چشم دشمنان، و با شور و علاقه و صمیمیت در انتخابات ریاست جمهوری، به پای صندوقهای رأی می آیند و انتخاباتی می آفرینند که دشمن را خشمگین کند.
ایشان در بخش دیگری از این دیدار معلمان، پرستاران، و کارگران را مهمترین قشرهای جامعه دانستند و خاطرنشان کردند: معلمان آموزش و پرورش، امانتدار فرزندان ملت و سازنده اصلی شخصیت و شاکله فرزندان همه مردم هستند و این نقش استثنایی، نشان دهنده ارزش بسیار والای معلم است.
رهبر انقلاب اسلامی، جامعه، دولت و همه مسئولان را به قدرشناسی نقش معلم توصیه کردند و افزودند: معلمان نیز باید قدر و منزلت خود را بشناسند و کار خود را موهبتی الهی بدانند.
حضرت آیت الله خامنه ای، ایجاد تحول عمیق در نظام آموزش و پرورش را مهمترین اولویت و مسئله خواندند و با انتقاد از ماهیت تقلیدی و کهنه بودن نظام کنونی افزودند: برای تحول در نظام آموزش و پرورش باید سنتها و نیازهای کشور را اصل قرار دهیم و از تجربیات دیگران حداکثر استفاده را ببریم اما از الگوبرداری و تقلید از کشورهای غربی، کاملاً بپرهیزیم.
ایشان با اشاره به جایگاه مهم ایران در دنیای پرآشوب کنونی، موقعیت کاملاً با ثبات و مطمئن داخلی را فرصت مناسبی برای انجام دادن کارهای مهم از جمله ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش دانستند و افزودند: بررسی های خوبی که دولت در این زمینه انجام داده باید اجرایی شود و این کار به شجاعت، ابتکار و خوش¬فکری نیاز دارد.
رهبر انقلاب اسلامی، اهمیت دادن به «موضوع پرورش» را بسیار ضروری برشمردند و خاطرنشان کردند: لوح آماده ذهن کودک فقط با آموزش ساخته نمی شود بلکه پرورش لازم دارد و این روند باید در «کتابهای درسی، انتخاب معلم و نظام آموزش و پرورش» کاملاً مورد توجه قرار گیرد.
پرهیز از گسترش کمی و اولویت دادن به گسترش کیفی از دیگر مواردی بود که حضرت آیت الله خامنه ای در بحث آموزش و پرورش بر آن تأکید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی، پرستاران را نیز، قشری احیاگر و بسیار اثرگذار دانستند و افزودند: مردم و مسئولان به چشم تکریم به این انسانهای فرشته گون بنگرند.
ایشان نقش پرستار و همچنین قابله را در نظام سلامت کشور، بسیار مهم خواندند و افزودند: این دو قشر دلسوز و مهربان، کار خود را نعمتی بزرگ بدانند و خدمت به مردم را قدر بشناسند که این مسئله در ارتقای کیفیت کار هرکس تأثیر بسیاری دارد.
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان، کارگران را عنصر محوری جامعه دانستند و با اشاره به نقش کارگران، کارفرمایان و مدیران واحدهای کارگری در تأمین نیازهای کشور افزودند: باید فرهنگ جامعه به سمت ترویج و استقبال از تولید داخلی هدایت شود.
رهبر انقلاب اسلامی، قیمت حقیقی استفاده از کالاها و تولیدات خارجی را، «ادامه کار کارگران در کشورهای دیگر و بیکار شدن کارگران ایرانی» دانستند و خاطرنشان کردند: جوانان و کارگران ایرانی از توانایی اجرای پیچیده ترین طرحها و تولید محصولات برتر و «پرکیفیت» برخوردارند و این واقعیت باید مورد توجه قرار گیرد.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ضرورت و تأثیر امنیت شغلی کارگران در ارتقای کیفیت کالاهای تولیدی افزودند: استفاده از تولیدات داخلی، باید در فرهنگ جامعه، «ارزش» تلقی شود که تحقق این مسئله، نیازمند افزایش کیفیت تولیدات داخلی، تبلیغ نکردن بی رویه محصولات خارجی، تشویق کارآفرینان، افزایش وجدان کاری و همکاری و همدلی دولت و همه عناصر دخیل در تولید و واردات است.
در ابتدای این دیدار وزیران «بهداشت درمان و آموزش پزشکی»، «کار و امور اجتماعی» و «آموزش و پرورش» گزارشی از حوزه مسئولیت خود بیان کردند.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برنامه های ارتقا و استمرار آموزش پرستاران گفت: رشته های جدید پرستاری با رویکرد تخصصی و وظیفه محوری راه اندازی و  گامهای خوبی برای بهبود وضع معیشتی پرستاران برداشته شده است.
دکتر باقری لنکرانی همچنین به تلاش پزشکان ماما و کاهش ده برابری مرگ و میر مادران باردار در سی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سه سال اخیر نیز مرگ و میر مادران باردار در روستاها 20 درصد کاهش یافته است.
آقای جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی هم کاهش بیکاری، توسعه فرهنگ کارآفرینی، آموزش فنی و حرفه ای و افزایش بهره وری را از راهبردهای این وزارتخانه دانست و گفت: با ایجاد فضای صمیمیت بین کارگران و کارفرمایان تعداد شکایت واصله به وزارت کار، کاهش خوبی را در سه سال اخیر نشان می دهد.
وزیر آموزش و پرورش هم از بررسی طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش خبر داد و گفت: برنامه راهبردی آموزش و پرورش براساس سند چشم انداز بیست ساله در دست مطالعه و تدوین است.
آقای علی احمدی ارتقای سطح تربیت معلم به کارشناسی، اخذ مجوز برای راه اندازی دانشگاه بزرگ فرهنگیان و پرداخت معوقات فرهنگیان را ازدیگر اقدامات وزارت اموزش و پرورش برشمرد.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صفیر کبیر ( شنبه 89/1/21 :: ساعت 5:7 عصر )

»» دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه

دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه


دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صفیر کبیر ( شنبه 89/1/21 :: ساعت 5:7 عصر )

»» مراسم مشترک دانشآموختگیِ دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در مراسم مشترک دانش‌آموختگیِ دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تأکیدکردند: هنگامی که علم، جهاد، ایمان و اراده مستحکم با یکدیگر توأم شوند، انسانهایی به وجود خواهد آمد که دنیا به برکت این انسانها می تواند به آینده خود امیدوار باشد.
در ابتدای این مراسم سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران نواخته شد و سپس فرمانده کل قوا با حضور در مقبره شهدای گمنام، ضمن قرائت فاتحه برای علو درجات شهدا دعا کردند و از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.
حضرت آیت الله خامنه ای در این مراسم علم را یک موهبت الهی خواندند و افزودند: متأسفانه برخی انسانها از این موهبت الهی در جهت فساد، طغیان، تجاوز و ستم استفاده کردند که نتیجه آن تبدیل جهان به دو بخش ستمگر و ستم پذیر بود.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک قیام بزرگ بشری بر ضد این وضع بود، خاطرنشان کردند: انقلاب اسلامی ایران فریاد اسلام، توحید، عدالت، و کرامت انسانی در دنیای سرشار از ظلم بود.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: کسانی که اکنون به ملت ایران توصیه می کنند به نظام جهانی باز گردد همان کسانی هستند که از حرکت ملت ایران در انقلاب اسلامی ابراز ناخرسندی می کردند.
ایشان تأکید کردند: توصیه برای بازگشت به نظام جهانی به معنای تسلیم شدن در برابر قدرتهای زورگو و پذیرفتن نظام ناعادلانه جهان است اما ملت ایران در طول 30 سال گذشته به این درخواست جاهلانه و غیرمنطقی پاسخ «نه» گفته است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: تمام فشارهای 30 سال گذشته بر ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی برای پایین آوردن جایگاه رفیع و خاستگاه معنوی انقلاب بوده است که البته به نتیجه نرسیدند و در آینده هم به نتیجه نخواهند رسید.
فرمانده کل قوا خطاب به دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه افسری امام حسین (ع) خاطرنشان کردند: شما پاسدارانِ چنین حقیقت مقدس و هویت متعالی هستید و باید به این جایگاه خود افتخار کنید.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور جوانانی مؤمن، پاک و دارای عزم راسخ و پولادین افزودند: نتیجه مجاهدت آن جوانان بویژه در دوران دفاع مقدس آن شد که ملت ایران با رهنمودهای امام راحل (ره) توانست قله ها را یکی پس از دیگری فتح کند و به پیش رود.
ایشان تأکید کردند: جوانان مؤمن امروز ایران اگر جلوتر از جوانان مؤمن اول انقلاب نباشند، عقب تر نیستند.
رهبر انقلاب اسلامی جوانان را به تجهیز خود در عرصه علم و دانش، سازندگی معنوی و روحی توصیه و خاطرنشان کردند: قدرتهای استکباری غالباً تلاش می کنند تا هیبت و تشر خود را به ملتها تحمیل کنند اما ابهت معنوی جوانان مؤمن و مجهز به علم قطعاً بیشتر از هیبت مادی آنها خواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: امروز دشمنان بخوبی می دانند که ایران اسلامی با داشتن سرمایه ارزنده ای از ملت و جوانان مؤمن و مصمم و دولتمردان و مسئولان پایبند به ارزشها در مقابل هیچ تشر و هیبتی واهمه نخواهد داشت.
سردار سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم در سخنانی وجود نیروی انسانی مؤمن، انقلابی، بصیر و شجاع و همچنین اندیشه ورزی و دستیابی به سطوح بالای دانایی  را دو عامل اصلی نقش آفرینی سپاه در دهه چهارم انقلاب برشمرد و گفت: بر همین اساس و با توجه به تغییرات ساختاری مجموعه دانشگاه امام حسین (ع) به دو دانشگاه «افسری و تربیت پاسداری»، و «دانشگاه جامع» تبدیل شده است. وی وظیفه دانشگاه افسری با مقطع کارشناسی را تربیت و آموزش افسران سپاه و وظیفه دانشگاه جامع امام حسین با داشتن مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را، تحقق مرجعیت علمی سپاه بیان کرد.
سردارسرتیپ علیرضا تمییزی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) نیز در سخنانی با اشاره به تحصیل بیش از سه هزار دانشجو در این دانشگاه، تقدم تزکیه بر تعلیم، کسب مهارتهای علمی و کاربردی و توجه به دکترین جنگ نامتقارن را از جمله اهداف مصوب این دانشگاه برشمرد.
در ادامه این مراسم، تعدادی از فرزندان شهدا و همچنین جانبازان، آزادگان، اساتید، پژوهشگران، مدیران، مربیان و فرماندهان نمونه جوایز و دانش آموختگان برگزیده درجه خود را از فرماندهی کل قوا دریافت کردند.
در پایان ضمن برگزاری عملیات اعتماد به نفس، یگانهای حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.
فرمانده کل قوا همچنین امروز با حضور در مرکز تحقیقات آیرودینامیک این دانشگاه از نزدیک در جریان چگونگی طراحی و ساخت تونل باد فوق صوت بوسیله محققان و کارشناسان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.
تونل باد فوق صوت از جمله مراحل بسیار مهم و دقیق در طراحی موشک و هواپیما است که به وسیله آن می توان ضریب دقت موشک و همچنین طراحی سازه را بررسی کرد.
به هنگام حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرکز تحقیقات آیرودینامیک، آزمایش مافوق صوت تونل باد در حضور ایشان انجام شد.
حضرت آیت الله خامنه ای پس از این آزمایش ضمن تجلیل از مجاهدت علمی، محققان و کارشناسان سپاه برای طراحی و ساخت پیچیده ترین تجهیزات، تأکید کردند:‌برای جبران عقب ماندگی های علمی حتماً باید از راههای «میان بر» استفاده شود و این راهها را همانند دانش، باید کشف کرد.
ایشان با تأکید بر اینکه جوانان مؤمن و انقلابی ایران توانایی انجام هرکاری را دارند، افزودند: پیشرفتها و موفقیت های امروز ایران اسلامی با سالهای گذشته قابل مقایسه نیست و اکنون شتاب علمی کشور بسیار زیاد است.
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: با وجود شتاب علمی زیاد، اما هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب و جبران عقب ماندگی های علمی باقیمانده است که با همت دانشمندان جوان کشور دست یافتنی است.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صفیر کبیر ( شنبه 89/1/21 :: ساعت 5:7 عصر )

»» دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم (1388/10/19

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار هزاران نفر از مردم قم، حضور عظیم و تعیین کننده ملت مؤمن، بابصیرت و با غیرت ایران را در راهپیمایی سراسری نهم دی ماه امسال، تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب خواندند و تأکید کردند: سلطه گران و جریانهای ضد دین که امروز در شرایط غبارآلود فتنه در مقابل نظام و انقلاب شعار می دهند همان کسانی هستند که سالها زیر پرچم مبارزه با امام و انقلاب صف آرایی کرده بودند و مردم نیز با درک همین شاخص و حقیقت، حضور تعیین کننده خود را در حفظ نظام و انقلاب، بار دیگر ثابت کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به ابعاد مختلف حادثه عظیم 19 دی سال 56 در قم تأکید کردند: قیام 19 دی مردم قم در 32 سال پیش با ویژگیهایی همچون بصیرت، موقع شناسی، دشمن شناسی، و مجاهدت، مبدأ تحول و ایجاد جریانی عظیم در ملت ایران شد که همچنان درس آموز و تأثیرگذار است.
ایشان، اراده و مجاهدت انسانها را زمینه ساز شاخص شدن برخی روزهای تاریخ، از جمله 19 دی 56 دانستند و خاطرنشان کردند: روز 9 دی امسال نیز از جمله روزهایی است که به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم، در تاریخ ماندگار شد.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به شرایط غبارآلود کنونی تأکید کردند: د ر چنین شرایطی، این حرکت مردم، اهمیت مضاعفی داشت و روح ولایت، و روح حسین بن علی (ع) در آن دیده می شود و همانگونه که امام راحل همواره می گفت تجلی دست قدرت خدا بود.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در شرایط فتنه، کار، دشوارتر و تشخیص سخت تر است، به تبیین فتنه انگیزی جبهه مقابل امیرمومنان در جنگ صفین پرداختند و افزودند: در آن شرایط سخت و غبارآلود، جناب عمار یاسر که از یاران خاص و خالص و همیشگی امام علی (ع) بود، به روشنگری پرداخت تا به افراد متزلزل یادآوری کند که هیچ تفاوتی بین جبهه مقابله کنندگان با رسول خدا (ص) و دشمنان امیرمؤمنان وجود ندارد جز این? ?ه جبهه مقابل حضرت علی (ع) در ظاهر ادعای اسلام و طرفداری از قرآن و پیامبر را می کند.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، و در تمام طول حیات امام خمینی (ره) همواره امریکا، انگلیس، دیگر قدرتهای استکباری، مرتجعین وابسته به نظام سلطه و منحرفان داخلی در زیر پرچم مبارزه با امام و انقلاب قرار داشتند، و اکنون هم شرایط به همین صورت است.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: از قبل از انتخابات ریاست جمهوری تاکنون، امریکا، انگلیس، و رسانه های صهیونیستی در کجا ایستاده اند؟ جناحهای ضددین همچون توده ای ها، سلطنت طلب ها، و دیگر مخالفا ن انقلاب و امام در کجا قرار دارند؟ آیا جز در زیر همان پرچم مقابله با نظام اسلامی قرار گرفته اند؟ بنابراین صف بندیها هیچ تغییری نکرده، و این یک علامت و شاخص مهم است.
حضرت آیت الله خامنه ای حماسه بزرگ 9 دی را نتیجه هوشیاری مردم و درک این شاخص بسیار مهم دانستند و افزودند: اگر صدها بار برای نعمت هوشیاری این ملت، سجده شکر بجا آورده شود، باز هم کم است.
ایشان بیداری و حضور مردم را عامل اصلی حفظ انقلاب اسلامی و کشور، و علت وحشت سران استکبار از حمله به ملت ایران دانستند و افزودند: برخلاف برخی تبلیغات رسانه ای، مشکل اصلی دشمنان این سرزمین، بصیرت ملت و غیرت دینی جوانان کشور است.
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: با وجود این غیرت دینی جوشان، جوانان در مقابل برخی مسائل صبر پیشه می کنند که باید هم چنین باشد ولی هرگاه که زمان حضور در صحنه باشد، در میدان حاضر هستند.
ایشان، توجه به ناکامی استکبار در محاسبات جهانی و منطقه ای را در تحلیل صحیح حوادث ماههای اخیر کشور، ضروری دانستند و خاطرنشان کردند: بیداری ملت ایران، محاسبات استکبار را بر هم زده و سلطه گران با هیاهو و جنجال و توطئه تلاش می کنند فریاد بصیرت و آمادگی این ملت به گوش امت اسلامی نرسد و موجب بیداری بیشتر ملتها نشود.
حضرت آیت الله خامنه ای آزردگی وخشم جوانان عزیز و فرزندان بسیجی ایران را از بی حرمتی عده ای به عاشورای حسینی و اباعبدالله الحسین (ع)، امری طبیعی دانستند و افزودند: دلهای همه مردم از این بی حرمتی به درد آمده است اما همه باید مراقب باشیم که با کارهای بی رویه، به فتنه انگیزی دشمن کمک نکنیم.
ایشان تلاش همه جانبه دشمنان را برای طراحی فتنه ای پیچیده و یک بازی خطرناک خاطرنشان کردند و افزودند: در این شرایط غبارآلود باید خیلی با احتیاط و تدبیر و البته در وقت خود با قاطعیت عمل کرد تا دشمن در فتنه انگیزی ناکام بماند.
حضرت آیت الله خامنه ای دستگاههای مسئول را به اِعمال کامل و قاطع مُرّ قانون در برخورد با حوادث اخیر موظف کردند و در عین حال افزودند: افرادی که مسئولیت و وظیفه قانونی ندارند نباید در این قضایا دخالت کنند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به دعوت قرآن کریم به رعایت عدالت و اعتدال افزودند: عده ای دشمنی و خباثت می کنند و عده ای نیز از خباثت کنندگان حمایت می کنند اما اگر در این قضایا بدون دقت و درک کافی عمل شود ممکن است بیگناهانی که از این خباثت ها بیزارند لطمه جدی ببینند بنابراین همه باید از حرکت خودسرانه پرهیز کنند و همه چیز بر روال قانون انجام شود.
حضرت آیت الله خامنه ای حرکت عظیم ملت در نهم دی ماه را، اتمام حجتی برای هم ه دانستند و افزودند: مسئولان قوای سه گانه دیدند که ملت چه می خواهد بنابراین باید وظایف خود را در مقابل مفسدان و اغتشاشگران به خوبی انجام دهند.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با یادآوری وظایف مسئولان و دستگاهها در مدیریت صحیح و استمرار حرکت رو به جلوی کشور تأکید کردند دشمن درصدد است با حوادث ماههای اخیر، چرخ پیشرفت اقتصادی و علمی ایران و روند حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی را تخریب کند و مسئولان باید با انجام مدبرانه و قدرتمندانه وظایف خود در عرصه های اقتصادی – اجتماعی – علمی – فرهنگی و سیاسی، این هدف را ناکام بگذارند.
ایشاU † حضور مردم در صحنه را بزرگترین ثروت و پشتوانه نظام خواندند و با اشاره به تبلیغات غلط و مغرضانه رسانه های بیگانه درباره حکومتی بودن راهپیمایی عظیم نهم دی افزودند: آنها با این گونه تبلیغات، ناخواسته به قدرت مردمی جمهوری اسلامی اعتراف می کنند چرا که هیچ حکومتی در جهان قادر نیست ظرف 2 روز چنین بسیج عظیم ملی را انجام دهد و دهها میلیون نفر را به خیابانها بکشاند.
رهبر انقلاب اسلامی در پایان سخنانشان با تجلیل دوباره از بصیرت و آمادگی ملت عزیز ایران افزودند: در پرتو نَفَس گرم امام راحل عظیم الشأن و فداکاری شهیدان گرانقدر، مردم و حکومت، در این کشور بزرگ یک حقیقت واحد به شمار می روند و همه مسئولان از جمله اینجانب، فقط قطره های کوچکی هستیم در اقیانوس عظیم ملت.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صفیر کبیر ( شنبه 89/1/21 :: ساعت 5:7 عصر )

»» Dec 30 marches manifested able hand of God


Islamic Revolution Leader Ayatollah Sayyed Ali Khamenei said Saturday morning the December 30 nationwide marches in support of the Islamic Republic were memorable and manifested the able hand of God, adding that the aliens by making charges that the marches were arranged by the government inadvertently acknowledged that the Islamic Republic enjoys a strong public approval.
Ayatollah Khamenei made the remarks in a meeting with thousands of people from the Qom Province on the occasion of the anniversary of January 9 1977 Qom Uprising against the deposed Pahlavi Regime.
The Leader of Islamic Revolution said some events have become landmarks in history due to the people"s endeavor in achieving their goals and Dec. 30, 2009 is one of such events.
Ayatollah Khamenei referred to the event as the manifestation of God"s able hand and said the event was doubly important in light of the current political situation.
Ayatollah Khamenei emphasized on the complexity of decision making at the time of political sedition and said in the Battle of Siffin (May-July 657 CE) those who assumed devotion to Islam were fighting Imam Ali and Ammar Yasser illuminated the matter that there was no difference between fighting against the Last Messenger of God and those who stood against Imam Ali only that the latter pretended to support Islam, the Quran and the Messenger.
The Leader of Islamic Revolution concluded that since the early stages of the Islamic Revolution the US, UK, royalists, and the rest of the arrogant powers fought against the late Imam Khomeini and it has continued to the present.
Ayatollah Khamenei asserted that nothing has changed and the enemies of the Islamic Government has been lining up since before the election.
The Leader of Revolution stated that the event of December 30 was the result of nation"s wisdom and said it is not enough even if we thank God for this wisdom hundreds of time.
Ayatollah Khamenei added that the nations" awareness and presence are the custodians of the revolution and constant fear for the arrogant powers.
The IR Leader then said that the arrogant powers have faced a defeat in their assessments about the recent developments in Iran, adding that the awareness of the Iranian nation has foiled their plots and that the imperialists try to prevent the Islamic Ummah from hearing the voice of foresight and preparedness of the nation.
The IR Leader said the anger of the youths across the country over the desecration of Ashura and Imam Hossein (AS) was natural, adding however that all people should be cautious not to help the enemy sedition by taking uncontrolled moves.
Ayatollah Khamenei reiterated that the enemy is planning a complicated sedition adding we should perform cautiously and decide on time so that the enemy plot is foiled.
The IR Leader then urged the responsible organs to follow the rules in this regard.
Pointing to the Holy Quran"s call to justice and moderation, Ayatollah Khamenei said that all people should avoid uncontrolled behaviors and perform according to the law.
The IR Leader said the mass presence of the nation in the December 30 rallies was a final notice, adding that the heads of the three branches of the government heard the nation"s demands and should do their duties against rioters.
Ayatollah Khamenei noted that the enemy seeks to block the country"s economic and scientific progress and hinder the strong presence of the Islamic Republic at international arenas.
The IR Leader then described the huge presence of the nation as the most significant support for the system. He rejected the charges of the alien media that the December 30 rallies were arranged by the government, adding by making such charges, the enemy inadvertently acknowledged that the Islamic Republic enjoys a strong public approval and that no government in the world could arrange such a huge national gathering and bring people to the streets in the course of two days.
Ayatollah Khamenei said under the auspices of Imam Khomeini and sacrifice of the martyrs, the people and the government have formed a single reality and that all the authorities, he himself too, make drops of the large ocean of nation.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صفیر کبیر ( شنبه 89/1/21 :: ساعت 5:7 عصر )

»» IR Leader appreciates Hajj organizers (2009/12/21 - 17:38)


Islamic Revolution Leader Ayatollah Sayyed Ali Khamenei said Monday in a meting with the Iranian Hajj Organizers that the Hajj ceremony has a great capacity and that every part of the rites enjoys a vast propagative potential besides spiritual effects.
 
Ayatollah Khamenei said intellectuals must gather to delve into the untouched potentials of the ceremony and at the same time the quality of routine Hajj programs must be promoted.

The IR Leader said God had bestowed a special blessing to this year"s Hajj ceremonies, adding that the bestowal showed how the Divine Will would prevail over the will of materialists and unbelievers as shown also in the Islamic Republic history several times.

Ayatollah Khamenei appreciated the organizers for holding the Disavowal of Pagans ceremony and the Komeyl Prayers ceremony more auspicious than previous year, adding that the Hajj has turned into an enlightening center through such measures.

The IR Leader then appreciated the government for taking precautionary measures against the threat of H1N1 flu in this year"s Hajj ceremonies.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صفیر کبیر ( شنبه 89/1/21 :: ساعت 5:7 عصر )

»» دیدار دکتر رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه

دیدار دکتر رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه (1388/11/18) 


--------------------------------------------------------------------------------


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دکتر رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه خاطرنشان کردند: فلسطین به عرصه تحقق خواست و اراده الهی در پیروزی و غلبه مستضعفین بر مستکبرین تبدیل شده است.
ایشان با مقایسه وضع فلسطین و رژیم صهیونیستی در 30 سال پیش و اکنون خاطرنشان کردند: فلسطین امروز مظهر حیات، عزم، اراده، ایمان، مجاهدت و عزت است و مردم فلسطین نشان داده اند که از لحاظ بنیه معنوی به مراتب از غاصبان صهیونیست، قوی ترند به همین دلیل ارتش اسرائیل با وجود برتری نظامی نتوانست بر ایمان و اراده آنان غل? ?ه کند و شکست خورد.
رهبر انقلاب اسلامی ناتوانی رژیم صهیونیستی را در تسلط بر غزه، شبیه به معجزه دانستند و تصریح کردند: رژیم صهیونیستی با وجود برخورداری از تمام کمکهای مادی و سیاسی و پس از حدود دو سال محاصره، نتوانست مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند.
حضرت آیت الله خامنه ای در همین زمینه افزودند: اراده الهی به پایان دادن ظلم در منطقه و به خاک مالیدن بینی مستکبران تعلق گرفته است.
ایشان با اشاره به قساوت، شدت عمل و وحشی گری بی سابقه رژیم صهیونیستی خاطرنشان کردند: این رژیم در طول 60 سالی که از عمر غاصبش می گذرد، مظهر همه زشتی ها، ظلم ها و نامردمی هایی ا ست که ممکن است در یک مجموعه پیدا شود.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صفیر کبیر ( شنبه 89/1/21 :: ساعت 5:7 عصر )


»» مراسم عزاداری و سوگواری ام الائمه، صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا س

در شب شهادت بانوی برگزیده دو عالم، صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، حسینیه امام خمینی (ره ) شاهد برپایی مراسم عزاداری و سوگواری ام الائمه، با حضور حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، اقشار مختلف مردم و مسئولان نظام بود.
 در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشا آغاز شد، سخنران و مداح اهل بیت علیهم السلام به تبیین شخصیت والای دخت گرامی پیامبر اعظم حضرت زهرا سلام الله علیها و ذکر مصائب و مناقب ایشان پرداختند.
مراسم سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه سلام الله علیها در حسینیه امام خمینی (ره) از روز دوشنبه چهارم خرداد آغاز شده است و تا روز جمعه 8 خرداد 1388 ادامه خواهد داشت.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صفیر کبیر ( شنبه 89/1/21 :: ساعت 5:7 عصر )

»» دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه

دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه


دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صفیر کبیر ( شنبه 89/1/21 :: ساعت 5:7 عصر )

»» مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه ال

همزمان با شب عاشورای حسینی، حسینیه امام خمینی (ره) و خیابانهای اطراف، شاهد برگزاری مراسم باشکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و قشرهای مختلف مردم بود.
در این مراسم که جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند، سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت ضمن تبیین ابعاد نهضت اباعبدالله الحسین علیه السلام و قیام عاشورا به ذکر مصیبت و نوحه سرایی پرداختند.
یادآور می شود این مراسم که از روز پنجشنبه هفتم محرم آغاز شده است تا روز دوشنبه یاز? ?هم محرم ادامه خواهد داشت.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » صفیر کبیر ( شنبه 89/1/21 :: ساعت 5:7 عصر )

<      1   2      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شرکت در ویدیو کنفرانس های مختلف با Comfrog Video Chat 4.1
شرکت در ویدیو کنفرانس های مختلف با Comfrog Video Chat 4.1
شرکت در ویدیو کنفرانس های مختلف با Comfrog Video Chat 4.1
محافظت از سیستم در برابر حمله جاسوس افزار ها با Ashampoo AntiSpy
مینی ماساژور همراه بدن
مینی ماساژور همراه بدن
مینی ماساژور همراه بدن
محافظت از سیستم در برابر حمله جاسوس افزار ها با Ashampoo AntiSpy
محافظت از سیستم در برابر حمله جاسوس افزار ها با Ashampoo AntiSpy
رومانتویی از پوست نارگیل
رومانتویی از پوست نارگیل
بازی مدال افتخار 1 - خط شکنان
رومانتویی از پوست نارگیل
بازی مدال افتخار 1 - خط شکنان
بازی مدال افتخار 1 - خط شکنان
[همه عناوین(9166)][عناوین آرشیوشده]


آموزش[156] . مجموعه[63] . نرم[61] . فزار[51] . تحصیل[42] . راهنمای[40] . جامع[39] . حرفه[36] . تحصیلی[33] . مهندسی[32] . زبان[31] . سازی[30] . پذیرش[29] . کامل[27] . سی[25] . زنی[24] . تست[24] . دانشگاه[23] . تصویری[19] . آموزشی[19] . روش[18] . روانشناسی[18] . کامل[17] . فوتبال[16] . وتحصیل[16] . دی[16] . طراحی[16] . پکیج[16] . خارج[15] . خیاطی[15] . ساخت[15] . Learning[15] . حافظه[14] . تقویت[13] . ارشد[13] . بورس[13] . کنکور[13] . کارشناسی[12] . نقاشی[12] . بازی[12] . بسته[12] . تعمیرات[12] . دفاع[12] . تا[11] . فارسی[11] . فزارهای[11] . فایل[10] . قرآن[10] . گل[10] . مقدماتی[10] . منابع[10] . معکوس[10] . ورژن[10] . کشور[10] . شامل[10] . شخصی[10] . پیشرفته[10] . ترکیه[10] . حرکات[10] . بالینی[10] . انگلیسی[10] . CS[10] . بعدی[9] . آشپزی[9] . خارجی[9] . جزوه[9] . دکتر[9] . جدید[9] . ستاد[9] . یران[9] . مایا[9] . فلش[9] . فتوشاپ[8] . مبتدی[8] . مخصوص[8] . موبایل[8] . کودکان[8] . همراه[8] . نصرت[8] . سخنرانی[8] . رایگان[8] . صورت[8] . تند[8] . تکن[8] . خوانی[8] . آزمون[8] . پخش[8] . برنامه[8] . Flash[8] . Me[7] . Max[7] . More[7] . Pack[7] . باب[7] . بانوان[7] . پکیج[7] . Tell[7] . دنیا[7] . جادویی[7] . توسط[7] . شبکه[7] . راس[7] . رگ[7] . نور[7] . ویژه[7] . کاملترین[7] . منزل[7] . مرد[7] . کامپیوتر[7] . گیتار[6] . فروش[6] . فزایش[6] . مدیتیشن[6] . مدیریت[6] . متوسط[6] . مالزی[6] . ویندوز[6] . نسخه[6] . وب[6] . زنده[6] . زدواج[6] . شعبده[6] . سیدا[6] . صوتی[6] . طلاعات[6] . جدیدترین[6] . تبلیغاتی[6] . چگونه[6] . The[6] . to[6] . بدن[6] . Player[6] . Pro[6] . DVD[6] . Final[6] . Ds[5] . English[5] . AutoCAD[5] . Rosetta[5] . بدنسازی[5] . برای[5] . برتر[5] . بانک[5] . بهترین[5] . Studio[5] . Windows[5] . آرایی[5] . چهره[5] . خواب[5] . تار[5] . صفحه[5] . عمومی[5] . سرور[5] . سفره[5] . شخصیت[5] . رسال[5] . رنگ[5] . ورزشی[5] . همه[5] . هند[5] . نگارش[5] . یمیل[5] . ینترنتی[5] . کاربردی[5] . لکترون[5] . مجازی[5] . مدرک[5] . مدل[5] . معکوس[5] . فرانسوی[5] . فیلم[5] . قامت[5] . کردن[5] . کشور[5] . کودکان[5] . کار[4] . قبل[4] . فشرده[4] . فوق[4] . معلومات[4] . معرفی[4] . مهاجرت[4] . مدیا[4] . متن[4] . کارگاه[4] . کار[4] . یاهو[4] . ومهاجرت[4] . کودک[4] . کلاس[4] . کمترین[4] . نویسی[4] . موفق[4] . مو[4] . موزش[4] . هیپنوتیزم[4] . ها[4] . وپذیرش[4] . دیجیتالی[4] . روغن[4] . ریتم[4] . سایت[4] . سبک[4] . ساختمان[4] . زیبا[4] . ژورنال[4] . شرکت[4] . شده[4] . سیستم[4] . طلایی[4] . طالع[4] . پیام[4] . تای[4] . تصاویر[4] . توکد[4] . خودرو[4] . دروازه[4] . دبستان[4] . آشپزخانه[4] . آناتومی[4] . آمر[4] . آلمان[4] . آماده[4] . آهنگ[4] . Stone[4] . آب[4] . بصورت[4] . بوسیله[4] . بینی[4] . بیش[4] . بانی[4] . برق[4] . Secret[4] . Professional[4] . Photoshop[4] . Matlab[4] . CATIA[4] . For[4] . cd[3] . Baby[3] . Best[3] . Build[3] . %[3] . Learn[3] . Lock[3] . Maya[3] . Engineering[3] . Gold[3] . بر[3] . از[3] . با[3] . پلیومتر[3] . بگیریم[3] . Top[3] . Speak[3] . Server[3] . آلمانی[3] . آمادگی[3] . آرایش[3] . آزاد[3] . آسان[3] . درآمد[3] . دردانشگاه[3] . دانستنیهای[3] . دانشجویی[3] . دوبله[3] . دوره[3] . داخلی[3] . چون[3] . چی[3] . چینی[3] . حساب[3] . جزوات[3] . جهانی[3] . تشریح[3] . تعبیر[3] . تبلیغات[3] . ترین[3] . تحقیقات[3] . تخصصی[3] . طریق[3] . صول[3] . شمع[3] . شنا[3] . عمران[3] . عیب[3] . فال[3] . عکس[3] . سطح[3] . شهید[3] . سال[3] . سترالیا[3] . سخت[3] . دیجیتال[3] . رازهای[3] . روتوش[3] . روسافت[3] . نفرات[3] . و[3] . واقامت[3] .
 

>> بازدید امروز: 275
>> بازدید دیروز: 345
>> مجموع بازدیدها: 902223
» درباره من «

اس دی ان  sdn

.::مرجع کد آهنگ::.

.::دریافت کد موزیک::.



» پیوندهای روزانه «

ماه مارکت
مهشاپ ایرانی
خاوران شاپ
فروشگاه آنلاین هالیوود
زرشک با کیفیت بالای خراسان جنوبی
[آرشیو(5)]

» آرشیو مطالب «
فروشگاه تی شرت استین کوتاه وبلند پسرانه و دخترانه
عقب مادگی ذهنی علل عقب ماندگی ذهنی وانواع عقب ماندگی ذهنی
کتابخانه دیجیتالی با موضوع اینترنت روان شناسی اینترنت
نوجوانی روابط دختر و پسر و مشکلات بلوغ
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی و تخصصی و آموزش آنها
مجموعه سخنان و پیام های رهبر انقلاب
فروشگاه تی شرت استین کوتاه وبلند پسرانه و دخترانه
آرشیو سوپر لینک های دوستان
آپدیت و یوزر پسورد nod 32
مسابقات اینترنتی و قرآنی
نوجوانی روابط دختر و پسر و مشکلات بلوغ
فروشگاه لوازم آشپزخانه و خانه و صنایع دستی
فروشگاه تی شرت استین کوتاه وبلند پسرانه و دخترانه
فروشگاه لوازم آشپزخانه و خانه و صنایع دستی
اتیسم کودکان اتیسم ععل اتیسم و درمان اتیسم و اتیستیک و اختلال نا
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی و تخصصی
مقالات روان شناسی
عقب مادگی ذهنی علل عقب ماندگی ذهنی وانواع عقب ماندگی ذهنی و نابی
فروشگاه نرم افزارهای کاربردی و سیتم عامل و گرافیکی
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی و تخصصی و آموزش آنها
کتابخانه دیجیتالی با موضوع اینترنت روان شناسی اینترنت
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی و تخصصی
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی و خدمات اینترنت و وب
فروشگاه نرم افزارهای کاربردی و سیتم عامل و گرافیکی
فروشگاه نرم افزار های گرافیکی
چند داستان از حضرت علی (ع)
فروشگاه تی شرت استین کوتاه پسرانه و دخترانه
مقالات دینی و احکام دینی
فروشگاه خدمات اینترنت و وب
دانلود فیلم برخورد مستقیم Direct Contact
رضا صادقی - دانلود آهنگهای رضا صادقی - فول آلبوم
درباره الی - دانلود فیلم درباره الی + عکسهای فیلم
دانلود فیلم اکشن The Sniper 2009 برای موبایل
دانلود فیلم اکشن Far Cry 2008 برای موبایل با کیفیت عالی
دانلود فیلم اکشن Live Free or Die Hard برای موبایل
دانلود فیلم ترسناک احضار شدگان برای موبایل با کیفیت عالی
دانلود فیلم آخرین حرف با بازی مهدی مقدم برای موبایل با کیفیت عا
دانلود فیلم سلطان عقرب The Scorpion King
دانلود سریال ها و فیلمهای روز دنیا
آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سلطان احساس , مجید خراطها
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرزان و اشکان به نام ما سیاه
دانلود آهنگ جدید امیر شهریار به همراه اشکین 0098 به نام دوست دار
دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای حمید دل آلپی به نام منو بی
دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای اشکان یوسفی با نام وداع
دانلود آهنگ جدید و شاد هادی نادمی به نام چی بگم
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامی به نام مرز تماشا
دانلود آهنگ جدید و زیبای بنیامین بهادری به نام بوی عید(اجرا شده
دانلود موزیک جدید صدای ستاره ها با صدای مهرداد جادوگر و علی سونا
دانلود آلبوم جدید فرهاد فخرالدّینی و سالار عقیلی به نام سمفونی
آرشیو سوپر لینک های دوستان
دی 89
مهر 89
مهر 89
شهریور 89
شهریور 89
شهریور 89
مرداد 89
خرداد 89

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
عاشق آسمونی
اگه باحالی بیاتو
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
هادرباد شناسی (روستایی در شرق شهرستان بیرجند) HADERBAD SHENASI
مهر بر لب زده
بهترین نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
مشاور
امام مهدی (عج)
یادداشتها و برداشتها
.: شهر عشق :.
جهاد ادامه دارد...
طریق یار
دوستی و دوست یابی
قافیه باران
برادران شهید هاشمی
توشه آخرت
مجموعه بیانات رهبر معظم
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
کامپیوتر و لوازم جانبی و نرم افزار آموزش
عمو همه چی دان
فتو بلاگ
پرسش مهر
تنهاترین عاشق
* روان شناسی ** ** psycology *
تبادل نظر
وای ندیدید شما ا!!!!!!!
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
راه و راهنما
Sense Of Tune
مقالات روان شناسی
کودکان استثنایی
جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32- Kaspersky - Avira
یوزر آنتی ویروس و مسابقات تبیان و راسخون و قرآنی
بیستِ E بیستترین فروشگاه
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان (rikhtegari.com)
بهترین ها برای ایرانیان
شناختی
روان شناسی کودکان استثنایی
مهدویت
یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من
for you
مذهب عشق
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
اتیسم
جوانان بیجار
کتابخانه دیجیتال روانشناسی
جنبش قطره سرگشته
دهاتی
کتاب الکترونیکی
قرآن معجزه ای جاوید
لبخند خدا
روان شناسی
آپدیت جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32
پرسش مهر ... پیشرفت ،راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت چیست ؟
اینم از حرف دل من ("بی تو بهتر")
صدفی برای مروارید
چـــــاوش ( چه خبر از دنیا ؟؟؟؟)
شرکت نمین فیلتر
جاذبه
میترایسم
فیلم، کارتون، سریال ایرانی، خارجی، موسیقی پاپ، کلاسیک
طوفان در پرانتز
تکنیک های تست زنی ، جزوات کنکور ، سوالات دبیرستان و پیش دانشگاهی
هسته ای
پرنسس خشگله عکس دانلود نرم افزار و بازی narmafzar gam aks
پرسش مهر 10
تنهای تنها
خدمات اینترنتی و حراج نرم افزار
نرم افزارهای تخصصی و موبایل و نرم افزارهای آموزشی تخصصی و موبایل
گالری لوازم آرایشی، بهداشتی
لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن
پارس دانلود
ایران دانلود - دانلود نرم افزار - ویروس یاب
گالری دستبند، انگشتر، گردنبند، سرویس، گوشواره
گالری نرم افزارهای مالی، اداری حسابداری و انبارداری
گالری بهترین نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گرافیک، برنامه نویسی
مقالات اختلالات رفتاری و روانی...
گالری بهترین بازیها و سرگرمیهای حادثه ای و فکری
زیباترین
سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی
گالری نرم افزارهای مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، معماری، عمران
گالری آموزش زبان های انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی اسپانیایی
گالری نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک
بهترین نرم افزارهای موبایل سامسونگ، سونی اریکسون، موتورلا، نوکیا
گالری سریال ها، فیلم ها، کارتون های ایرانی و خارجی و نرم افزار
چهارراه
بهترین نرم افزارهای آموزشی زبان برای ایرانیان
کیتهای الکترونیکی،لوازم منزل، خودرو، موبایل،الکترونیکی
کتب الکترونیک، مجلات روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، فنی، مهندسی،
بهترین دستبند، انگشتر، گردنبند، مدال، سرویس، گوشواربرای ایرانیان
بهترین ها لوازم آرایشی، لاغری، بهداشتی، عطر، ادکلن
بهترین نرم افزارهای بازی سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری، ورزش
گالری بهترین نرم افزار، کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی
بهترین های نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی
بهترین نرم افزارموبایلهای سامسونگ، سونی اریکسون، موتورلا، نوکیا
بهترین نرم افزارهای آموزشی برای ایرانیان
بهترین لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
بهترین کتب، مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغت
گالری بهترین دستبند، انگشتر، گردنبند، سرویس، گوشواره
بهترین های نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری برای ایرانیان
گالری بهترین نرم افزارهای بازی سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری
نرم افزارهای کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی
جکستان . عکاسخانه
گالری نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی
نرم افزار موبایل نوکیا، سونی اریکسون، موتورلا،
گالری بهترین نرم افزار آموزش زبان های انگلیسی
نرم افزار زبان های خارجی انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی اسپانیایی
w x y z * دبلیو ایکس وای ضد * کد
گالری بهترین ها در رنگین کمان
بهترین نرم افزارهای آموزشی برای ایرانیان
زرشک و خواص زرشک و تقاضای زرشک
بانک مقالات روانشناسی
پایگاه عکس و پیامک و دانلود بازی و نرم افزار
فروشگاه کتب روانشناسی، اسلامی، ایران شناسی وسیستم عامل
لوازم خانگی و اثاثیه منزل و لوازم آشپزی
«Akazib.ir» هزار راه نرفته با دامنه جدید
فیلم، کارتون، سریال، موسیقی، پاپ، ایرانی
فروشگاه لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
کتاب، مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغتنامه، شعر، داستان
دستبند، انگشتر، گردنبند، مدال، سرویس، گوشواره، زیورآلات
نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری،
لوازم بهداشتی آرایشی،عطر ، آدکلن ، لوازم لاغری و کرم
نرم افزارهای، بازی، سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری، ورزشی
فروشگاه نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گراف
نرم افزار کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، معماری، عم
نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک
فروشگاه نرم افزارهای نوکیاو موتورلا و سونی اریکسون و سامسونگ
فروشگاه نرم افزارهای گرافیکی و سرگرمی و بازی
نرم افزارهای میکس مونتاژ و آموزشی میکس مونتاژ
پوشاک & تی شرت دخترانه پسرانه استین کوتاه و بلند & ژاکت
فروشگاه استثنایی
هتل دانلود
سکوت نیمه شب
کوچک های بزرگ
دهکده مجازی ...
دختر غریب
دانلود سانسور نشده های سریال افسانه جومونگ
پرسش مهر . ...... چگونه خدمتگذار خوبی باشیم
عکاسخانه
عکس های توپ گلها همه آفتاب گردانند
جک جک جکستان
پیچیدگی سکوت
متفاوت
فرهنگی هنری، عکس، مدل لباس، مانتو، ژاکت، سارافون دخترانه و زنانه
بهترین نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی
گالری لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
گالری بهترین کتب مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغتنامه
بهترین ها برای ایرانیان
سوالات کنکور دکتری
زازران
عدالت جویان نسل بیدار

» صفحات اختصاصی «

» طراح قالب «